Agencja Marketingowa

Zdecydowałeś się na marketing mobilny. Dobrze dla ciebie! Jest jednak tak wiele informacji, że możesz nie mieć pojęcia, od czego zacząć. Nie martw się, porady dotyczące marketingu mobilnego są tutaj! Poniżej wymieniono kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć i zorganizować się, abyś mógł zostać ekspertem od marketingu mobilnego.

Dodawaj tylko numery telefonów od klientów decydujących się na otrzymywanie wiadomości, aby ostrożnie zbudować bazę danych marketingu mobilnego. Jeśli dodasz numery telefonów klientów, którzy nie zdecydowali się na otrzymywanie wiadomości marketingu mobilnego, prawdopodobnie zobaczysz dużą liczbę skarg i próśb o usunięcie z listy.

Użyj kodów QR, aby przyciągnąć klientów. Kody QR to kody, które można skanować, które prowadzą klienta do dowolnej witryny, do której prowadzą linki. Powinny być duże i wyraźne, aby telefony komórkowe nie miały trudności z ich odczytaniem. Klienci uwielbiają łatwość i prostotę, więc jeśli podłączysz swoją witrynę do jednej z nich, zostanie ona wykorzystana.

Link do określonych części Twojej witryny. Jeśli prowadzisz specjalną wyprzedaż w jednej części witryny, powinieneś link bezpośrednio do tej witryny. Witryny mobilne mogą czasami być trudne w nawigacji, ale jeśli dasz klientom bezpośredni dostęp, częściej szukają i kupują.

Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz. Kody QR do druku są bardzo poszukiwane, więc umieszczaj swój kod na wszystkim, co możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej osób widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania nowych klientów z wyświetlacza.

Ułatw klientom rezygnację z wiadomości. Jeśli klient nie chce już otrzymywać wiadomości mobilnych z Twojej firmy, powinieneś mieć prosty kod, który może wysłać do Ciebie SMS-em, aby samemu go usunąć. Proces, który jest zbyt skomplikowany, może sprawić, że ludzie całkowicie usuną Twoją firmę z życia.

Mieć cel. Nie zaczynaj mobilnej kampanii marketingowej, dopóki nie dowiesz się dokładnie, dlaczego chcesz ją mieć. Możesz chcieć uzyskać dodatkowe przychody lub przyciągnąć więcej czytelników, ale bez względu na powód, musisz śledzić otrzymywane informacje, aby dowiedzieć się, czy Twój program naprawdę się udał.

Wiadomości SMS, posty w sieci społecznościowej i wiadomości e-mail powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie często ją odrzucają. Wiadomość powinna być krótka, pilna i zawierać wezwanie do działania. Agencja Marketingowa powinna to być reklama składająca się z ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu ostrzeżenie konsumentów o zniżkach lub promocjach.

Jeśli naprawdę chcesz przekonwertować sprzedaż za pomocą marketingu mobilnego, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi. Ponieważ większość użytkowników urządzeń mobilnych to użytkownicy mobilni, są bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania.

Powinieneś czuć się lepiej po przeczytaniu tych wskazówek, jeśli chodzi o marketing mobilny. To było dużo do przemyślenia i przeczytania, ale przynajmniej powinieneś mieć pojęcie, co robić i od czego zacząć marketing mobilny. Poza tym zawsze możesz wrócić do tej listy!